Postelová story

20.07.2012 18:56

Něco pro odlehčení a pro zasmání... 2008

Z nosu mi teče,

čekám až se svleče.
Má číro na hlavě
a v jeho záplavě
horoucích doteků,
schovám se pod deku.
 
Svlíká mě donaha
a moje námaha
sundat mu kalhoty,
dvě holý nahoty
v postýlce na hraní
průserem zavání.
 
Zpod deky se deru,
na etiku seru.
Vrhám se na něho
prej bude po jeho.
Prsty mě tlačí
za vlasy vláčí.
 
Koníčku můj milý,
vydrž ještě chvíli!
Na vrchol se trmácím
a křičím: pane domácí!
Postýlka zavrže,
přitáhnu otěže.
 
V tom květináč padá,
jaká je to zrada?
Postel plná hlíny
a mě už došly síly
Miláček se rouhá,
pryč je chtíč i touha.
 
Kytka spadla,
rychle zvadla.
Stejně tak i jiné věci,
ale to už stačí přeci!
 

Komentáře: Postelová story

Inzerát

Datum: 16.09.2012 | Vložil: Jirka U

Mám byteček k pronajmutí.

Přidat nový příspěvek